Julmys

   


Försökte skapa lite svensk julkänsla, med lussebullar glögg och pepparkakor hemma hos Sonia.
Ute är det så långt ifrån vinter man kan komma, igår var jag klädd i skinnjacka med trekvartärm och nakna armar under och solglasögon. Var jättefint och soligt väder. Om nio dagar åker jag hem! Fast just nu känns det som om det lika gärna kunde vara ett år. Vi har exams i stort sett varje dag fram tills den 19e nu. Har så mycket att göra, vet inte hur tiden ska räcka till. Ikväll kommer Jack, ♥


Kommentarer
Postat av: Eva

Mums, ser gott ut! Kul att äntligen höra något från dig. Nu ses vi snart - tiden rusar iväg..

Lycka till med skoluppgifterna du har framför dig, förstår att det är mycket nu.

Många kramar!!

2008-12-09 @ 13:13:45
Postat av: Leif

Vad mycket glögg ni hade. Var det därför du var röd om kinderna. Plugga på så ses vi snart. Många kramar från Dad

2008-12-10 @ 15:07:26
Postat av: Sweet life style

tack så mkt kära du! :)

2009-01-09 @ 17:25:37
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sis ;)

Tjaa. Hur känns det att vara tillbaka i London? hann du med flyget? Pappa var lite stressad. ;) Jag sitter i skolan och försöker bli klar med min hemtenta, har skrivit typ 200 ord på fyra timmar. Går inte så bra alltså. Hittade äntligen ett skitbilligt flyg (Norwegian air), ska prata med C så hör jag av mig! Uppdatera bloggen nu, va! Puss.

2009-01-12 @ 12:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0