PHOTOSHOOT

Världens sämst uppdaterade blogg - jag vet. Sen jag flyttade till den nya lägenheten har jag inte haft något internet alls, ganska frustrerande. Ska fixa det så snart som möjligt ialla fall.
Idag har jag och Nicole varit på en photoshoot. Jag vann en tävling, där priset var en plåtning. Verkligen hur roligt som helst!
Fotografen kände till vår skola och hade samarbetat med sistaårs stylisterna förut, till deras slutprojekt. En bra kontakt alltså.
 


Nu ska jag plugga lite grann, tillsammans med världens bästa Hagen Dazs.

Kommentarer
Postat av: Jack

Det blev ju riktigt bra!...du ser jätte bra ut, puss...ha en bra dag.

2008-11-14 @ 09:58:53
Postat av: Mamma o Linda

Vilken fin bild! Blev kanonbra! puss.

2008-11-14 @ 12:00:07
Postat av: Mette

Hej vad kul att äntligen höra ifrån dig... verkar ju gå riktigt bra för dig i skolan, skönt och höra! Bra bild på dig! Vi hörs, puss o kram på dig. Alla hälsar...

2008-11-14 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0