LIVING IN LONDON

Idag är det exakt två veckor sedan jag stod på Kastrup med magen full av tvivel och en one way ticket i handen. Jag var så nervös och osäker på om det här verkligen var rätt, men än så länge känns det mer än rätt. Än så länge känns det väldigt overkligt men samtidigt helt underbart.


 

Dom här två veckorna har varit fullspäckade. Jag har lärt känna världens finaste tjejer, varit på grymma klubbar, ätit alldeles för mycket nachos, börjat skolan och varit full en måndag klockan tre. Helt galet, men samtidigt har jag nog aldrig haft så roligt som jag haft hittintills. Det här är bara början.

   
 

Imorgon har jag Photography klockan 9.30, efter det blir det grupparbete på vårt lunchställe på Brick Lane.

God natt,
Kimmie ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad nice med bloggdesign! och skoj att få se bilder! Får hoppas du snart hittar en bättre internetuppkoppling så du kan uppdatera lite oftare. ;) puss.

2008-10-14 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0