SELF PORTRAIT

Vår första uppgift i photography kursen är att presentera ett självporträtt som på något sätt involverar vårt namn. Min första tanke var först att göra en ganska "rough" bild, skriva mitt namn på min underarm, nästan så att det ser inkarvat ut och göra bilden svartvit i efterhand. Sally och jag experimenterade ialla fall lite idag, det här är dom bilderna jag väljer emellan.

   

Den suddiga bilden är min favorit, men eftersom att namnet är otydligt så tror jag inte att jag får använda den.
Imorgon innan skolan börjar måste jag till tryckeriet som printar bilderna. Frågan är bara vilken jag ska välja.
Förslag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillade den första. fint med det röda som kontrast mot de annars bleka färgerna! Puss.

2008-10-20 @ 00:44:11
Postat av: Eva

jag håller med Linda, Den första var mest intressant.Kram!

2008-10-20 @ 09:50:04
Postat av: Mette

Hej lilla du, jag håller med mamma o Linda. Vilken jättefin bild... Lycka till o ha det bra, kram på dig

2008-10-22 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0