ERIN WASSON



Erin Wasson, kan vi byta garderob? Kropp? Liv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Ha en bra kväll:)

2009-02-04 @ 18:13:11
Postat av: Mette

Hej kära syster!! Det var längesen jag kollade in på din blogg, men nu har jag uppdaterat mig. Ni verkar ju vara ett kul gäng... haha! Hoppas allt är bra i skolan med, haft lite koncentrationssvårigheter på sista tiden?? Här hemma är allt bra, fullt upp som vanligt. Ska börja plugga lite på min franska nu, svårt. Ha det så bra och var rädd om dig!! Puss o kram!

Ps Du är myyycket sötare än Erin Wasson, tycker jag! Ds

2009-02-05 @ 21:43:00
Postat av: Jack

jag håller definitivt med Linda!...du e ju grymt mycket snyggare ju. love

2009-02-06 @ 20:41:09
Postat av: Eva

Håller med både Mette och Jack, du har absolut ingenting att vara avundsjuk på henne för.

Ringer i kväll. Puss o kram!

2009-02-08 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0