NEED TO STUDY ...

Har precis spenderat tre givande timmar på skolan, som spenderades genom att stirra på folk som pluggar. Råstirra på min laptop utan att göra något. Och tjata på folk att dom ska prata med mig. Varför är jag så distraherad? Börjar tro att det är något allvarligt fel här. Satt brevid Filippo och försökte inledda ett samtal, pocka på uppmärksamhet. Han säger åt mig att vara tyst för att jag behöver plugga. Så istället stirrade jag tomt på skärmen. Lekte lite i photoshop. Klagade på att det var kallt. (blev ombedd att hålla tyst igen.) Sen gick jag hit istället, är på ett cafe och käkar soppa. Fick för mig att här skulle det gå bättre, men nejdå. Inte ens på facebook får man vara ifred, flatmate hittade mig där och skrev "get ur ass out of here, u need some serious studing!" Okej, nu ska jag sätta igång och leta bilder till mina moodboards om Josephine Baker. På riktigt den här gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0